קידום משרה ב HRMarket – המתכון להצלחה

קידום משרה ב HRMarket – המתכון להצלחה

את הפלטפורמה של HRMarket פיתחנו כדי להפגיש בין יזמים וסטארטאפים לבין ההד הנטרים המובילים בתחום, להפוך את תהליך הגיוס לחוויה חלקה נוחה וכדי לעזור לארגונים לגייס את מיטב המועמדים במינימום זמן ורב יעילות. מתכון בטוח להצלחה. אבל כמו בכל מתכון טוב, הסוד הוא בתיבול 🌶

כדי להוציא את המיטב מהפלטפורמה שלנו ולוודא שאתם נהנים מכל היתרונות שיש לה להציע, לא מספיק שתכירו את הפונקציות הבסיסיות שלה. חשוב לנו שתכירו את שיטת העבודה, את הפיצ'רים הקטנים שעושים הבדל גדול ואת הפעולות שיכולות להפוך את העבודה שלכם עם המערכת ליעילה הרבה יותר ולהגדיל את החשיפה שלכם.

הכנו לכם רשימת טיפים שכל לקוח של HRMarket חייב להכיר ושיהפכו אתכם מעוד מעסיק בפלטפורמה ל"מנת גורמה" עבור הד הנטריות ומועמדים. בתאבון!

שימו דגש על הדגשים – בכל משרה חדשה שאתם פותחים קיים שדה הדגשים. מעסיקים רבים מדלגים על השדה הזה ומפספסים למעשה שדה חשוב מאוד. שדה הדגשים הוא המקום בו אתם מוזמנים לתאר בשפה חופשית מי המועמד האידאלי עבורכם, מה אתם מחפשים לראות בקורות החיים, באילו היבטים של המשרה אתם גמישים ועל מה לא תוכלו להתפשר כלל ואפילו לכתוב שאלות שההד הנטר יוכל לברר עם המועמד מראש כדי לייעל את הסינון.

ולמה זה חשוב? ככל שתהיו נדיבים במידע וברורים בהנחיות, כך אתם מאפשרים להד הנטרים לדייק את המועמדים ששולחים אליכם ובשורה התחתונה, מועמדים מדויקים חוסכים לכם זמן וכסף. יותר מזה, אנחנו ממליצות לכם לעדכן את השדה הזה אחת לשבוע עד 10 ימים – להוסיף חידודים או דגשים נוספים למשרה שעלו מראיונות שקיימתם עם מועמדים או מקורות חיים שקיבלתם. כל עדכון כזה מקפיץ את המשרה ב-view של ההד הנטרים, "מרענן" את המשרה ושומר אתכם בתודעה.

ספרו לנו אם העדיפויות שלכם השתנו – אחת לכמה ימים, אנחנו מוציאות מייל עם תיעדופים, חידודים והודעות על משרות לקהילת ההד הנטרים שלנו. אתם מוזמנים לתעדף מדי שבוע את המשרות הפתוחות אצלכם – לציין איזו משרה יותר בפוקוס בתקופה הקרובה מבחינה ארגונית, לעדכן על הקשחה או הגמשה של דרישות שציינתם בשדה הדגשים וכו'. העדכונים שלכם מסייעים לעבודת ההד הנטרים ובסופו של דבר תורמים מאוד לקידום המשרה.

הוסיפו פלפל לפרופיל הארגוני – הכלל הזה רלוונטי לכל אקט של קידום בעולם הדיגיטלי – העמיקו את ההיכרות והפכו אותה לאישית. הוסיפו לפרופיל הארגוני בפלטפורמה פרסומים, סרטונים, איזכורים וקישורים, מידע על גיוסי הון, רכישות, ראיונות עם אנשי מפתח בארגון,סרטונים שערכתם. כל המרבה, הרי זה משובח. בנוסף, אנחנו ממליצות לשלוח אלינו ישירות את החומרים, כדי שנעביר אותם בתפוצה לקהילת ההד הנטרים שלנו. כל אלו מסייעים בקידום ובמיצוב הארגוני שלכם ויכולים לסייע להד הנטרים לקדם אתכם מול הטאלנטים. אתם יותר ממוזמנים לנצל את הערוץ שלנו, נשמח להפיץ ולקדם אתכם J.

הציגו את עצמכם – הזדמנות פז (ואנחנו לא מגזימות) לשווק את עצמכם להד הנטרים ולמועמדים, ואפילו לא תצטרכו לצאת מהמשרד בשביל זה! איך זה עובד? אנחנו מתאמות איתכם, עם המגייסים שלכם ועם מנהלים מקצועיים בארגון Webinar שמשתתפים בו גם ההד הנטרים. זהו בעצם מעין מפגש חשיפה וירטואלי במהלכו אתם מציגים את הארגון ואת המוצר שלכם ועוברים יחד על כל המשרות הפתוחות אצלכם.

זה הזמן שלכם לתת את כל הדגשים, לציין את הניואנסינים החשובים לכל משרה ולענות לשאלות של הד הנטרים בזמן אמת. מפגש כזה יעזור להד הנטרים להבין יותר טוב את הצרכים שלכם, לדייק את המועמדים ששולחים לכם וכן ויעזור לשווק את המשרה למועמדים. בקיצור, כולם מרוויחים. הוובינר מוקלט, כך שהוא זמין לקהילת ההד הנטרים שלנו תמיד.

אנחנו ממליצות לערוך וובינרים חוזרים מדי תקופה ו/או לפי הצורך במידה ונפתחת אצלכם משרה ספציפית דחופה או מורכבת יחסית. משך הוובינר הוא 15 עד 30 דק ומניסיוננו התועלת שלו טובה מאוד בדיוק העבודה ובקידום המשרה והארגון.

אל תהיו סטטיים – נכון, המערכת שלנו יעילה מאוד כצינור להעברת מידע, אבל לא בשביל זה היא שם. או לא רק. הכרחי מאוד שהתקשורת ביניכם ובין הד הנטרים תהיה דו-כיוונית ומתמשכת. התגובתיות על מועמדים היא פרמטר משמעותי להצלחה, כיוון שהיא משדרת להד הנטרים שאתם פרטנר מקצועי וכדאי. לכן שמירה על תגובתיות גבוהה שומרת על הענות טובה מצד ההד הנטרים ומעודדת אותם לתת אקסטרא מאמץ בעבודה על המשרות שלכם.

הציעו עמלות תחרותיות – אין ספק שהקשר האישי, התגובתיות והירידה לפרטים תורמים המון לעבודה מול הד הנטרים ולייעול התהליך. אבל בסופו של דבר, גם התגמול שמוצע להד הנטרים צריך להיות תחרותי ובהתאם למקובל בשוק.

סטנדרט העמלות בפלטפורמה שלנו הוא 100%, כמקובל בשוק. על משרות דחופות, מורכבות או תחרותיות מאוד ניתן ורצוי להציע עמלה גבוהה מ 100%. זה בהחלט פרמטר שיכול לסייע להגביר את המוטיבציות ולעודד עבודה פרואקטיבית יותר. וכשהעמלה מעל הסטנדרט (מעל100%) המשרה שלכם עוברת לview מיוחד של משרות ״חמות ודחופות״, זריקת מוטיבציה גדולה לכל הד הנטר.

שיהיה בהצלחה!

Comments

comments

No Comments

Leave a Comment

Please be polite. We appreciate that.
Your email address will not be published and required fields are marked